my empty life

Bosan.Kosong.Hambar. Tiga perkataan yang sesuai untuk FK sekarang ni. Fk dah tak nak jadi FK. FK nak jadi orang lain yang hidupnya lebih best dan penuh warna-warni.


1- FK tiada minat dalam hidup. So memang FK tiada perkara yang menyeronokan untuk FK buat.


2-FK tidak bersukan. Kalau FK bersukan maka bolehla hilangkan bosan pergi bersukan atau berbual tentang sukan.


3-FK tidak punya ramai kawan. Balik-balik FK akan jumpa muka yang sama setiap hari dan apabila kawan-kawan FK semua busy maka FK keseorangan. Plus, kalau ramai kawan maka hidup akan lebih ceria.


4-Internet yang lembab. Kalau laju bolehla surf internet dan update blog. Tapi kekadang ada internet pon FK tak tahu nak buat apa. So how?


5-FK malas belajar. FK rasa sangat malas nak belajar. Rasa nak relax dan enjoy je setiap masa. Kalau FK rajin belajar maybe FK akan mengisi masa-masa terluang FK dengan study. Takpon membaca bahan bacaan ilmiah.


6-FK tak ada duit. Kalau FK banyak duit dah lama FK pergi jalan-jalan. Melancong. Satu hari nanti kalau FK banyak duit FK nak melancong jauh-jauh. Nak membawa diri. Maybe nak mulakan hidup baru tanpa ada orang yang kenal FK.


Tu je la yang FK nak cakap. Dan maafla kepada pembaca sekalian. Sejak akhir-akhir ni internet lembab yang amat. So, FK tak dapat nak letak gambar.

2 comments:

Isumaru 30 Mac 2008 pada 12:02 PG  

hurmmm

sama gak rr.

ntah aku rasa we just need to appreciate what we hv rather than hoping for more.

mood lagu: stacie orrico - so simple

Tanpa Nama 1 April 2008 pada 8:19 PTG  

jgn jd pemalas FK. fafau pn bleh berjaye..fk pula bagaimana?

Related Posts with Thumbnails