sentap

hye. untuk kesekian kalinya FK mengupdate blog hari ni.. gigih tul 3 post dalam satu hari. mungkin sebab dah ada orang komen post FK pagi tadi. apa pon komen la lagi dan lagi dan lagi..

ni FK nak luahkan perasaan marah FK ni. dengan gigihnya FK ponteng kelas (ke terponteng) sebab nak pegi amik surat kat bawah chancellor complex tu kan. penting gak ar surat tu sebab ayah FK dah call banyak kali tanya dah dapat lom surat tu.

FK pegi semalam tapi surat tu takde lagi. So dengan harapan tadi adalah. Bila pegi tadi tak ada orang pun jaga pejabat surat tu. Kata waktu operasi dari pkl 10-12 tapi tiga kali FK pegi dalam range waktu tu tak ada orang jaga pon. Sentapla. Apa guna dibayar gaji kalau takde orang jaga.

dan juga FK sangat pening yang circuit etp FK ni tak jadi2. dah la dalam mood malas dan nak balik ni kena siapkan by minggu ni. Sian teamate FK dah tunggu lama. FK ni dah la tak pandai so it takes longer time than orang lain yang dapat figure out masalahnya dalam sekelip mata je.

arghhh. nak balik. nak balik. boleh ke kita just lari dari masalah rather than menyelesaikannya? Sesungguhnya keje fnb convofair adalah beribu-ribu kali lebih senang dari buat circuit tu walaupon circuit tu senang je.

2 comments:

Tanpa Nama 23 September 2008 pada 4:31 PTG  

owh..no wonder r ko monteng mmnjang arineh..tb2 rse rndu r plk..xde orng yg ak bley kcu..huahua

Tanpa Nama 23 September 2008 pada 8:35 PTG  

keje aku pon susah pat...tensionnye intern ni...bos x paham ke keje tu susah..byk songeh btul..haih~

Related Posts with Thumbnails