pengawal keselamatan dan juga pelayan kedai makan..

*post ini ditulis pada sabtu, 3january09 11.38pm

sambil asyik dihanyut bait lagu benar-benar nyanyian adam yang begitu melekat di jiwa FK sejak akhir-akhir ini selain lagu hangat situasi dan juga jatuh cinta lagi.. FK teringin mencoret sedikit kata-kata untuk tatapan para pembaca FK-Zone yang begitu setia.. tidak kisahla ada yang membacanya atau tidak, FK masih ingin menulis..

sebenarnya tidak ada apa pon yang FK nak tulis.. cuma sengaja menekat papan kekunci komputer bimbit FK ni.. tulis apa saja.. mungkin ini yang boleh FK lakukan untuk mengisi waktu-waktu lapang FK.. asalkan FL gembira..

tajuk hari ni FK hentam saja.. asalkan boleh dikupas..

sudah kering idea gamaknya..

ye la.. dulu kalau tak ada idea nak menulis, ada saja gossip yang FK reka pasal kawan-kawan FK atau mengutuk sesiapa yang terlintas.. namun sejak duduk di kota raya kuala lumpur ni takde lagi kawan yang boleh dikutuk atau digossipkan... hehu..

so, apa kaitan tajuk hari ni dengan FK?? mereka adalah orang yang FK tengok hari2.. tiap-tiap hari bila FK nak kuar atau masuk kawasan perumahan yang FK tinggal ni FK akan angkat tangan pada pengawal keselamatan tanda hormat.. FK kagum, dia masih muda.. mungkin sebaya FK tapi dengan rela jadi pengawal keselamatan.. gigih.. kalau FK, pasti dah lepak duduk rumah je.. alah, bukan FK saja.. ramai lagi kan..

dan perihal pelayan kedai makan pula.. haha.. ntahla, apa yang FK perhatikan kebanyakkan pelayan kedai makan disini nampak muka macam orang kelantan ala-ala siam..mungkin ramai orang kelantan yang menceburi bidang masak memasak ni.. haha ntahla..

apala yang FK mengarut ni.. tapi baca saja la yer.. tu je yang FK dapat update untuk kali ini..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails