beberapa hari menjelang raya~

hey hey.. apa khabar semua.

Lagi beberapa hari je nak raya. So, macam mana persiapan anda semua? Wah mesti meriahkan.

FK dah ada kat rumah ni. Dah tak sabar nak raya. Maybe ni post terakhir FK sebelum raya. Jadi di kesempatan ni FK nak buat ucapan yang betul2 ucapan raya sebab dah dekat nak raya.. adoi apa punya ayat la..

Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir dan Batin
Semoga segala salah dan silap FK dapat anda maafkan dan senang-senang jemputla datang ke rumah

buat
teman-teman yang mengenali diri FK dan juga kepada para pembaca blog FK yang setia..

Okla.. Masa raya nanti jangan pulun banyak-banyak. Kalau tidak apa guna berdiet selama sebulan. Ingat tu Kucai. Hehe.

Buhbye. adios.

1 comments:

kucai 3 Oktober 2008 10:32 PTG  

motip ade gak name aku?huhuh..aku x diet pon..huhuhu

Related Posts with Thumbnails