Cik Masa, Catwalk Pelahan Pelahan Ye, Jangan Laju Laju

Kelmarin ku tanya apakah kau rindu, dan jawabnya diam saja. Eh eh, silap pulak. Kelmarin aku ada beritahu yang aku tak sabar sabar dan nak cepat cepat grad. Tapi bila fikir fikir balik, aku tak nak masa tu jalan laju laju, aku nak masa tu jalan slow and steady je. Sebab nanti aku rindu kawan kawan aku.

Tinggal beberapa hari je lagi yang tinggal untuk kami menghabiskan masa bersama. Sekarang ni je la masa yang ada untuk jumpa kawan hari hari, makan sama sama, tidur sama sama, borak sama sama, belajar sama sama, pegi mapley sama sama, main boling sama sama, ngumpat sama sama, cuci mata sama sama, mandi sama sama, cium mulut sama sama tak lupa juga lancap sama sama. Eh, dua benda last tu orang lain yang buat bukan aku.

Eh, KA mesti suka aku cakap pasal lancap lancap ni sebab dia aritu beria suruh aku update blog macam entri kondom aritu. Suko amekla ati.

Astaghfirullahalazim. Istighfar FK, istighfar. Lagha je semua semua ni.

Ok sambung semula. Lepas ni mesti dah tak dapat nak gomol gomol dengan kawan kawan. Sebab lepas ni nak jumpa pon bukan senang, semua lebih tumpu pada kerjaya, dan juga keluarga. Aku dah rasa dah dulu masa intern, susah amek la nak jumpa kawan kawan. Dah bersepah sepah kat mana mana ntah. Kalau nak jumpa pon kena buat appointment dua bulan sebelum lah. Benci.

Jadi kawan kawan, lepas ni marilah kita menghabiskan masa bersama sama sebelum masing masing membawa hala tuju sendiri. Tambah tambah bagi yang dah dapat kerja tu kan, tak reti reti nak pujuk hati kawan kawan yang belum dapat lagi ni. Tak gitu KA, Wanzul dan juga Tiqah. Eh Ayam dah dapat kerja belum? Dia tu memang suka senyap senyap je. Bukan boleh caya sangat.

Oklah. Hilal tidur la. Dah malam.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails