Di mana Aminur?


Baru-bari ni FK ada membaca blog ismal (klik nyanyian keroncong ismal untuk keterangan lanjut) dan FK terkejut dengan berita kehilangan Aminur.. Buat pengetahuan korang, Aminur aka Mino ni adalah kawan FK.

Dari apa yang diceritakan oleh Ismal dalam blognya, Mino di culik oleh Geng Adik-Adik.. Patutla FK dah lama tak nampak Mino..

Dengan itu, FK dengan ini perihatinnya menulis dalam blog FK ni untuk meminta Geng Adik-Adik untuk memulangkan Aminur ke pangkuan Geng Kain Pelikat yang merinduinya..


"Masalahnya, jahat sangat ke kita ni sampai dia nak duduk ngan adik-adik tu?" luahan perasaan seorang Kb.
-Ismal, Ketua Geng Kain Pelekat Bahagian Sungai Siput-



"Saya memohon kepada sesiapa yang menjumpai adik aminur supaya memulangannya segera.." rayuan seorang sahabat baik. -Hilal, Setiausaha Kehormat Geng Kain Pelekat-


"Aminur, kalau anda membaca blog ini, pulanglah.. Aku tak bermaksud nak mengatakan kau gigih aritu.." rasa kesal ahli geng. -Kucai, Ketua Pemuda Geng Kain Pelikat Negeri Pahang-


Dengan terpostnya entry ini, diharapkan semoga adik aminur dapat dijumpai secepat mungkin..

1 comments:

Tanpa Nama 27 Februari 2008 10:28 PTG  

eyyy.. uuu.. hensem laa yg pakai baju merah tu! mcm jehan miskin!

Related Posts with Thumbnails