Blythe

OMG!! FK sekarang ni sangat teruja dengan sesuatu. Tapi FK bukan la nak bersikap feminin ke apa. Cuma FK sangat tertarik dan teruja dengan benda ini.

Jeng..jeng..jeng..
Persembahkan.... BLYTHE... wuuhuuu...

Ha, comel tak.. FK suka sangat Blythe ni. Rasa nak beli satu je.. Tapi kena kumpul duit dulu sebab mahal sangat.. RM 300 ++ kenala FK kumpul duit dulu..

Apa pon korang suma tengok je la keindahan dan kecomelan yang FK amik dari internet ni. Nanti kalau FK dah ada satu, FK tangkap gambar dia dan FK tunjuk kat korang semua..

Layann..











1 comments:

ahmadkhabir 1 Julai 2008 5:36 PTG  

AsSalaamu'alaikum wbt.

what a nice blog..
continue blogging..
have a good life...

FK suka biru ker?..khabir suka
BIru juga..hehe..

Pasal idea utk blogging...
tulis lah apa yang significance utk FK pada sesuatu hari itu...

cth: dalam gerak kerja convo ni kan bnyk bende yg menarik...
tangkap gambar..or ambik dari FLICKr atikah SU1, post gambar & tulis post skit..

kan cantek tu...huhu..

Semoga blog FK terus Hebat..dan Menarik!

Related Posts with Thumbnails