Blogger Boy


Lama betul FK tak update blog.. ye la agak busy sekarang sejak intern balik kat makhostia sdn bhd.. ala power plant belakang utp tu. hurm jadila..

so takde apa nak cerita pon sebab duduk dalam utp ni otak bengap je.. tak ada update langsung.. tambah2 dah takde inspirasi dari KLCC yang FK nampak tiap2 hari dulu.. rasa kampung sangat..

apa pon sekarang kat 8tv dah ada programme baru.. Blogger Boy, setiap khamis 9.30malam.. pelakon favorite FK, Nas-T ada belakon.. oh Qi, host destinasi bajet tu pon ada.. namun FK tak sempat lagi dak tengok sebab asyik lupa je.. ye la nak kena pegi bilik tv tengok.. haha..

so this week FK berazam nak tengok blogger boy.. huhu..

psst: teringat slot Gossip Guy dulu.. haha

1 comments:

Isumaru 7 Jun 2009 4:02 PTG  

nk tgk blogger boy gak~

Related Posts with Thumbnails