kisah babi


anda sudah tengok gambar babi hutan itu? itulah gambar babi hutan yang sempat FK rakamkan sewaktu dalam perjalanan dari v5 ke gdc melalui jalan belakang utp tu..

actually ada 5-6 ekor babi hutan yang berkeliaran pada pukul 1.55 petang itu.. FK sangat terkejut sebab babi hutan sekarang ni dah confident je keluar tengah tengah hari buta..

psst: nasibla FK tak jumpa babi hutan tu waktu jogging petang petang..

3 comments:

Jazlin Ernida 11 Jun 2009 7:39 PTG  

wah tak pernah pulak nampak ada babi hutan kat utp. huhu. bahaya gak kan kalau dia keluar petang petang time orang jogging kat situ.

peroz 11 Jun 2009 9:16 PTG  

perghhhh...seram nyee..
agak2 kalo tgh joging trus lari ecut kot...tp sure die lg laju..name pon babi hutan..xpasal kene sondal pas 2 kene samak~~

p/s: babi hutan pon kalo terkena stil kene samak kn??

Abir Abhar 12 Jun 2009 9:26 PTG  

betul ke ni?
wah bahaya

Related Posts with Thumbnails