Gardenia Delicia Choco Raisin Atau Butterscotch Yang Lebih Sedap


Ha, bagi anda mana yang lebih sedap?

FK mula-mula try Choco Raisin dulu.. dah makan beberapa buku baru teringin nak try Butterscotch..

Bagi FK Choco Raisin lagi sedap dari Butterscotch.. maybe sebab coklat kot.. tapi FK bukan peminat coklat sangat pon.. haha.. apa apa lah..

Kepada sesiapa yang belum try Gardenia Delicia ni anda patut try tapi jangan terperanjat pulak bila anda beli tu. Harga dia memang lebih mahal daripada biasa. RM4 sebungkus. Tapi sebab kualiti dan rasa dia yang sedap, memang berbaloila kalau anda beli..

Roti ini memang susah sikit nak jumpa sebab kalau stok baru sampai je comfirm habis cepat sebab sedap sangat.. Jadi kalau terjumpa ada tu beli saja terus.. nanti bila nak dah tak ada pula.. hehe..

Jadi bagi anda Choco Raisin atau Butterscotch yang lagi sedap?

psst: Gardenia... sungguh enak dimakan begitu saja.. betulkan!

Related Posts with Thumbnails