Drama King

Kali pertama aku mengenali
Mahu bersama, Mahu bersama
Raut wajahmu bersih, menyakinkan hati ini
Aku terpaut


Aku suka gila lagu Meet Uncle Hussin dengan Black ni. Suka gila. Dan aku yakin ramai yang suka lagu ni jugak kan.

Bagi aku, lagu ni mempunyai unsur unsur MUH dan Black yang sangat kuat. Black tak tenggelam dalam MUH. Dan MUH tak tenggelam dalam Black. Identiti kedua duanya diadun mesra menghasilkan satu naskah yang sangat baik.

Aku dan juga member member aku berpendapat lagu ni MUH nak mengutuk Lan, bekas vokalis mereka. Kalau tak caye, try hayati liriknya. Setuju tak?











Tapikan, rangkap pertama lagu ni kedengaran agak gay kan. Tambah tambah lagu ni dituju kepada lelaki kan.

1 comments:

Tanpa Nama 6 Februari 2010 pada 5:17 PTG  

mula2 mmg nmpk gay sgt... tp lepas faham saper yg dorang nk tujukan lagu tu, rasa sesuai kot. patut tajuk lagu dramaqueen. x la jd pelek... hehe

Related Posts with Thumbnails