Result Exam Sudah Keluar

Hati gua berdebar debar. Jantung gua bagai nak pecah. Gua dah tak tentu arah. Perut gua rasa semacam. Gua nervous bagai nak gila bila gua sambut tangan tok kadi ni. Tangan gua sejuk semacam je ni.


Ok tipu. Gua gemuruh bila nak check result exam gua ni. Laptop gua yang slow ni menambah debaran di dada gua ni. Check punya check alhamdulillah. Result gua baik bagi gua tak tahu la bagi orang lain. Tapi gua agak kecewa sikit sebab rasanya gua aspek lebih sikit kot.

Tapi apa pon berikan tepukan gemuruh kepada gua. Tepuk tepuk tepuk. Sebab ni result terbaik gua selain result intern gua yang dapat 4 flat tu. Result intern semua memang dapat 4 flat. Apa ada hal.












Gua sekarang nervous memikirkan gua dah nak grad kurang dari 6 bulan. Ada ke kerja untuk gua nih?

0 comments:

Related Posts with Thumbnails