menanti subuh 23 september 2008

Good morning dan selamat bersahur. Dalam FK menanti waktu solat subuh, sambil menonton filem hindustan, Mujhse Doste Karoge. Ye, menonton filem hindustan adalah kegilaan terbaru FK. Semua ini bermula gara-gara FK menonton Khabie Kushie Khabie Gham dan FK mula tertarik dengan lagu2 serta gerak tari pelakon menari semasa menyanyi. Sungguh asyik.

Gitu. Nak semayang subuh pon tetap tengok hindustan. Hikhik..

Ramadhan tinggal seminggu saja lagi. Ini bermakna aidilfitri bakal menjelang tiba. Selain sibuk menguruskan persiapan raya, jangan pula sehigga terlupa memperbanyak ibadah dihujung2 bulan yang mulia ini. Kalau boleh mari kita rebut malam lailatulqadar itu.

Ramadhan tahun ini FK sambut dengan sederhana. FK tidak rasa kemeriahannya. Entahla, apa yang kurangnya ramadhan kali ini.

Begitu juga keterujaan untuk berhari raya itu tetap ada tetapi perasaan itu makin berkurang saban tahun. Memang benar, hari raya adalah utuk kanak-kanak. Bagi FK, hari raya sama saja seperti hari2 yang lain tetapi ditambah solat hari raya di pagi hari. Selain itu, sama saja. Mungkin aidilfitri tahun ini lebih meriah dan lebih bermakna buat FK.

Hey guys, jangan lupa tinggalkan komen anda setelah membaca. I need your comment as a motivation for me to keep writing. Komen itu ibarat semangat untuk FK menulis. Sudah lama FK tidak dapat komen2 yang menarik. Mungkin FK-ZONE makin kurang pembacanya. Apapon, komen apa saja, sebarang kritikan dan cadangan FK terima dengan besar hati.

Akhir kalam, semoga hari anda dipenuhi kegembiraan dan keberkatan. Adios dan selamat berpuasa.

p/s: sangat excited untuk berbuka puasa dengan komiti convofair petang ini.

4 comments:

http://langkahsepi.wordpress.com 23 September 2008 5:42 PG  

hohoho..
nie aku bg motivasi kat ko..
haha..
motip tgk hindustan kan, perlu ker menjadi hobi,
nak beraya kat umah ko kali ni,
tapi nak duit raya ok!!

Ryanzjojo 23 September 2008 12:41 PTG  

aik..betulker nk rebut mlm lailatulqadar?..cane nk dpt klu terawih pn x gi..huahua..ap2, pn d ksempatan ni ak nk wish 'Selamat Hari Raya' utk Pattolicious labmate ku~hehe..maaf zahir n batin yer~

kucai 23 September 2008 8:37 PTG  

x sabar nak bebuka dgn komiti convofair sbb ape tu?bahagia nmpk skrg?hahahaha...

reen 23 September 2008 8:59 PTG  

mase bukak p0se conv0rians....pat beli kuehh yg sgt bnyk..! time kaseh pat! ehehheehehhe.......

Related Posts with Thumbnails